lördag 20 februari 2010

Igår, idag.

Igår blev det ny outfit till lillprinsen. Köpte 2 par as grymma jeans (by Kapphal), skinjacka (från H&M), kallingar och en halskedja. Han blev sjävklart coolaste killen på jorden enligt mig :) Han blev själv jätte stolt och stod länge i provhytten och tittade sig själv i spegeln när vi testade jeansen. Han posade och sa yeah yeah i typ en kvart.

Kvällen bestod av PizzaKit tillsammans med Jejja&Bempa och Emmis&Dinko. Fast ja grabbarna var inte mycket till sällskap då de drog till pizzerian för att glo på en trist hockymatch och drack öl. Där satt vi 3 gravida brudar i soffan med MASSOR av godis, chips och läsk. Herregud vad man stoppar i sig, helt sjukt. Man äter bara för att det står där i stort sätt.

Imorse vaknade jag som om jag vore bakis med huvudverk trots att jag tog alvedon igår kväll. Blev en lång härlig dusch så fort jag klev ur sängen. Mådde genast mycket bättre sen. Blev frukost och sen inte mycket mer. Nu sitter man är och tittar ut på snöyran och tänker på sommaren. Är så avundsjuk på Sandra&Edward som åker på fyra veckors semester till Thailand på måndag. Tänk om man kunde smuggla med sig själv på något sätt. Komma långt bort från denna kyla och jobbiga snö som har envisats med att ligga kvar på marken sedan lucia. VA FAN!!

Denna dag då?? Vad kommer att hända?? Vill verkligen hitta på något men har brist på fantasi just nu känner jag. Dags att ta sig i kragen och komma på något. PUSS!

1 kommentar:

farmor anne sa...

skinnjacka!!! va coolt! det gillar farmor.... ;)