måndag 22 februari 2010

Jävlar vad kallt.

Kul att det är ca -22 grader ute. När ska det vända?! Någon som vet?! Är detta sista rycket nu innan det kanske ska bli varmare?! Ja vi får väl hoppas på det. För inte är det kul när man inte längre får igen vinterjackan över stora tjocka magen. Bebisen fryser ju till is när jag går ut, stackars liten.
Ska lämna lillprinsen på dagis idag. Han har inte varit där nu på hela 3 veckor. Oj vad detta är behövande för honom och framförallt så skoj att få träffa kompisarna igen. Jag hoppas verkligen kräksjukan inte stigit upp i en grad där nu. Måste fråga fröken direkt så att jag annars jag ha honom hemma för inte orkar jag ligga och spy nu i vecka 38 bläähääää. PUSS!

1 kommentar:

anne sa...

säger detsamma...är så förbaskat trött på VINTER!!!! vill ha vår,sommar,sol,blommor,gå barfota,m.m.......