onsdag 24 februari 2010

ZzzzzzzzzzZzzzzz

Somnade på soffan efter mitt te tidigare imorse. Så skönt. Sov i flera timmar. Antagligen vad som behövdes efter en natt utan sömn. Nu känner jag mig mycket mer avslappnad och kry i själen. Ätit lite lunch bestående av macka och jos. Tänkte hämta plutt snart och åka på ett äventyr till Ica Maxi. Behövs fylla på diverse matprylar i kylen och skafferiet. Tröttnat ganska mycket på den där Maxihålan men vad ska man göra? Behöver mat och det är så enkelt med självscanningen så det är bara att bita ihop och åka dit helt enkelt.
From imorgon har jag faktiskt grejer på mitt schema som kommer att få dagarna att gå. Dels barnmorskan, tillväxtultraljus igen, fika med mamma och vipps så är det helg och melodifestivalen :) Ska försöka komma ut och gå någon mer dag nu också när det ska bli mildare. Solen ser verkligen härlig ut men tyvärr blev det sömn för mig idag. Solen fick jag ställa åt sidan.
Tack för mig! Puss.

Inga kommentarer: