lördag 2 januari 2010

100102

Egentligen var tanken att vi skulle till simhallen i Salem med syster + familj men vi missuppfattade tiden helt och vi hann inte komma iväg förrän det stänger. Trodde vi skulle möta upp syster kl 13 men tydligen var det så att badhuset stänger då. Jaja tar det imorgon kanske då.
Nu är tanken att vi ska ut och åka pulka. Jag är klar men inte resten av familjen. Fint när det snöar ute men lite jobbigt om man ska vara ute och gå och åka i backen. Men ut ska vi iaf. Därefter måste vi verkligen till Maxi. Maten är slut i kyl/frys och pengarna börjar ta slut på kontot. Blivit lite mycket lyxätande ute osv nu under en period. Nu är det matlagning hemma som gäller + matlådor tills vi börjar jobba. Måste också försöka vända tillbaka på dygnet en aning. Blivit många sena kvällar/nätter och många sega mornar. Har varit riktigt skönt men nu tillbaka till the real life.

Har många punkter att pricka för här nu i januari. Mycket som skall fixas och donas innan flickebarnet kommer. Nästan så att jag hoppas konstigt nog på att gå över 1 vecka så man hinner allt. Är kanske inte så mycke att fixa men nu när jag börjar jobba igen kommer det gå helger på det och sen säkert många kvällar då jag deckar i soffan. Sen är februari här tiden når då sitt slut på graviditeten. Skönt att jag då är ledig igen. Att få varva ned Igen och ta hand om mig själv.

1 kommentar:

Toni Loves (a lot) sa...

Ja, det är inte lätt att hålla koll på tider fram och tillbaka :D
Dessutom är det väl ingen större skillnad på att bada och åka pulka, lika blöt blir man lik förbannat :D

HA en skön lördag :D