söndag 3 januari 2010

20100103

Var trött när jag vaknade och har varit sjukt trött hela dagen/kvällen.
Ringde till förlossningen och frågade angående mitt urinprov som de ännu inte ringt om. Självklart hade dem typ slarvat bort svaret eller nått för det fanns inget noterat på hennes dator. Eftersom jag fortfarande har känningar i magen och när jag kissar fick jag en tid till special mödarvården på Huddinge imorgon. Typiskt att detta ska hända nu när jag ska börja jobba igen. Får hoppas på att det är som det ska allting. Lite olustigt att ligga med molande mensverk hela dagarna. Känns inge bra alls.

Imorgon efter undersökningen blir det iaf bio. Alvin & gänget 2 med syster + barn
. Blir skoj! Tyckte själv att ettan var himla skoj så kan tänka mig att denna också är bra. Milton älskar verkligen dem söta små sjungande ekorrarna :)

Inga kommentarer: