söndag 24 januari 2010

Gravidsvackor.

Min gravidtrött tar knäcken på mig snart. Börjar känna att jag vill ha ett slut nu på den. Orkar inte med denna tjocka stora mage som gör att jag får så ONT i ryggen hela tiden. Grrrrr blir så arg på mig själv att jag är så trött på dagarna också.
På eftermiddagen fick älskling ta med kidsen ut på pulkarace och lek så jag kunde få vila bort lite trötthet och irritationer som bildas då jag är äckligt trött.
Dem var väl ute ca 1½ timma och då var jag mycket piggare och gladare. Killarna fick mellis och lekte lite innan vi tog med dem på vår fortsatta soffjakt. Skulle bara förbi en affär så det gick jätte bra. Dem var så glada att få provsitta ALLA sofforna. Nu är det väl 2 st vi väljer lite mellan. Får se om vi får tid denna vecka att åka igen utan barn för att sedan bestämma oss helt. Skulle vara skönt att ha den beställd innan bebisen kommer och va skönt att få STOR soffa så alla i familjen kan breda ut sig ordentligt. Visst kan vi det ganska bra nu ännu bättre blir det sen.

Nu sover lillprinsen väldigt gott och vi ska snart se på film. Imorgon blir det definitivt Ica Maxi direkt efter dagislämning. Det ekar i kyl/frys och skafferi. Finns inte mycket att laga mat på.
Därefter måste jag försöka hitta någon bra present till kusin Felix som fyller 8 år imorgon. Blir nog någon cool tröja. Han brukar gilla alla kläder jag köper. Han har en duktig moster som vet vad man ska klä sig i :)
PUSS

1 kommentar:

emma. sa...

börjar oxå bli trött på¨magen o va gravid,vill bara att vi ska ha våra tjejer här nu så blir man piggare o gladare =) puss o kram.