onsdag 13 januari 2010

Underbar dag.

Tänk så dagarna kan se olika ut.
Idag har det varit en fin dag. Dels har jag träffat min kära vän Madeleine som man inte sett vidare ofta på sista tiden. Nu har hon dessutom funnit en karl att spendera sin tid med så det blir nog inte mycket man ser av henne den närmaste tiden heller (all förståelse). Ni vet nykär.
Hämtade Milton tidigt idag från dagis. Hade förberett honom mycket väl om detta imorse så bad även en fröken att tala om det för honom så jag skulle slippa bråka med en arg galning idag.
Dem var ute när jag kom och inte en sur eller arg min fick jag. Bara en glad plutt som ville följa med hem och äta mellis tillsammans med mig och Madeleine.
Kvällen har varit ljuvlig den med. Nu ligger mitt underbara barn och sover.
Jag och älsklingen ska nog se på film snart är väl tanken.
PUSS!

Inga kommentarer: