lördag 30 januari 2010

Lördagsmorgon.

Vaken och har nyss ätit en härlig frukost. Är dock inte lika utvilad och pigg som igår morse då jag hade fått sova en riktig prinsessömn. Inatt blev det mycket konstiga drömmar om förtidig förlossning och molande mensverk. Kändes som att jag skulle föda ett par gånger men det försvann till och från som tur var.
Ska snart hoppa in i en skönhetsdusch och försöka piffa till mig lite inför kalaset (om det nu går).
Ja som många säger så syns det inte att jag är så svullen som jag känner mig. Men det är verkligen hemskt att känna sig svullen, stor och klumpig. Har inga kläder heller att dra på mig. Allt är så tajt numera.
Så denna dag blir fullt ös från morgon till kväll och det fortsätter imorgon med då kusin Abbe ska ha barnkalas. Sista helgen som är så fullspäckad, skönt.
Puss hej.

Inga kommentarer: