fredag 29 januari 2010

Filmklubb.

Har mellanlandat här hemma nu för att invänta Robin som kommer efter halv 6. Då blir det ner till Bästis&Bempa på tacos och mys. Sandra, Jonas, Emma & Dinko kommer tydligen också så det blir hela tjocka ligan och ett gäng bebismagar, skoj.

Idag har jag och bästis varit på lite äventyr runt i KungensKurva. Blev lunch och lite presentshopping. Milton ska på kalas till en dagiskompis imorgon och jag tycker det är så svårt att köpa present till någon man inte känner så bra. Vad gillar han? Vad gillar han inte? Vad tycker föräldrarna är lämpligt och inte? Vad har han och inte? Vet att han har en äldre bror så han har nog mycket saker efter honom. Men med min beslutsångest blir det dessutom värre men jag hittade lite smått & gått på både toys´r us och citycrossen iaf som nog blir kalasbra ändå.

När vi nu kom hem efter dagishämtningen hade Milton fått post från "Barnens filmklubb homeenter". Brukar kasta sånt men nu läste jag igenom erbjudandet som faktiskt bra helt fantastisk enligt mig. Går man med i klubben idag får man 5 st filmer för priset av 1 + 1 bonusfilm. Då är man givetvis bunden 6 mån men behöver då endast köpa 1 film för minst 149 kr sen om man vill kan man lämna klubben. Vi köper så himla mycket filmer till prinsen eftersom att han ÄLSKAR film så VET att detta passar han/oss perfekt. Hoppas på många bra erbjudanden framöver nu. Valde dels de här nya filmerna som "Upp" & "G-force". Får hoppas att han glömmer detta (som jag tror att han redan gjort) så att vi kan spara någon tills i april då han fyller 4 år eller kanske ge någon i AllaHjärtansDagPresent eller varför inte när lillan kommer så blir det en till VärldensBästaStrorebrorsPresent. Man får ju vara smart.

Miltons valda filmer!

Inga kommentarer: