söndag 17 januari 2010

Godmorgon söndag.

Igår blev det tjejkväll tillsammans med Jessika, Emma och Denize. Självklart var lillprinsen också med. Det blev hemmagjord pizza och massor av gottis precis som det ska vara på en lördagkväll. Kvällen bjöd på en hel del skratt och det är alltid trevligt.
Älsklingen var hos en arbetskollega och drack öl och lyssnade på musik på youtube. Ja visst om man tycker det är kul så kul för dem då.

Idag
vaknade jag upp först av alla familjemedlemmar. Skönt ibland att få en kort stund på morgonen helt för sig själv.
Tror bestämt att Milton blivit sjuker. Genomtäppt i näsan sin och som alltid när han blir förkyld så får han en sådan jobbig hosta. Inatt hjälpte det dock endast med att ge honom en extra kudde så han kom lite högre upp och fräsa ut lite snor så somnade han om som en liten hundvalp. Men jag vet hur det blir om det blir värre. Då blir det ingen sömn för någon i familjen och framförallt inte för min lilla prins då han nästan brukar kräkas när han hostar och hostmedicinen brukar vara svår att få i. Får hoppas på att det stannar i detta skede som är nu iaf när det gäller hostan.

Idag blir det en lugn innesöndag. Massor av film och mys i soffan för Miltons del. Ja kanske för pappa Robins del också. Får se hur han mår när han vaknar till liv. För mig kanske det blir att rensa lite skåp och sådant jag tänkt göra i veckan. Men nu ser det ut som att Milton kommer att få vara hemma så varför inte ta det idag då ändå min man också är hemma.
NU=Frukost!!

Inga kommentarer: