fredag 15 januari 2010

Bilen åker runt i hela staden.

Det var i rättans tider att bli sjukskriven igen. Har fått riktigt ont nu igen fastän jag tar det LUGNT. Det strålar ned i bena och värker som attan på nätterna. Men som idag då jag har ärenden runt om Stockholm så är det bara att bita ihop och fara iväg.
Milton har ledigt idag och han ska få följa med mig runt. Först till mormors jobb och hämta pengar och fika lite. Sen tar vi bilen och fortsätter in mot Stockholm stad och Åhlens City för lite shopping (födelsedagspresent till systers kille som fyller 35).

Jag hoppas och tror på att flickebarnet i magen kommer att ploppa ut tidigare än beräknat datum. Självklart behöver det absolut inte bli så men jag känner det på mig. Känns som att det är på G snart. Liknande symptomer som med Milton innan han kom. Inatt mådde jag rysligt illa också. Vet att jag gjorde det sista tiden med Milton och under förlossningen då de enorma värkarna började ta fart.
4-5 veckor sen kan hon få komma........

Inga kommentarer: