fredag 29 januari 2010

Underbart.

Tror att den underbara heltimmes massagen av älsklingen gjorde att jag fick en helt underbar natt utan värk och med underbara drömmar. Skuldrorna, svanken och VADERNA blev ordentligt masserade och jag är verkligen så tacksam varje gång jag får massage för det gör mig verkligen otroligt avslappnad och jag mår så himla bra efteråt. Att vakna upp och känna att man har sovit BRA är det mest underbara just nu eftersom det händer allt för sällan.

Drömde så fina drömmar om lillan i magen. Allt kändes så nära på något sätt. Jag födde henne. Allt gick så snabbt och smidigt. Hon låg i min famn och jag var så pigg. Hon var så där sockersöt så jag bara grät för att jag var så lycklig. Tänk att det snart blir verklighet. Snart finns hon här med oss vår underbara lilla flicka.

Igår kom svärföräldrarna hit på en kvällsfika av mina och Miltons bullar och en kopp te. De hade med sig en liten resväska till oss så nu kan vi börja packa in för förlossningen Med Milton packade jag nog samma dag som jag åkte in. Denna gång är jag mer förberedd och det känns bra. Har väl blivit lite mer av en kontrollmänniska nu än vad jag var för några år sedan.

Idag blir det tacos tillsammans med det gamla kollektivet :)

Inga kommentarer: