torsdag 7 januari 2010

Tomt.

Konstig denna morgon har varit. Inget litet skrikmonster här hemma. Älskling har åkt till jobbet så allt är så tyst. Skrikmonstret har fått sova hos farmor&farfar inatt eftersom farmor ändå skulle ha han hela dagen idag när vi ska jobba. Vi gjorde verkligen som man ska när man får barnvakt, gick och la oss tidigt och passade på att få ordentligt med sömn och det har jag nu. Dock så hade jag väldigt ont i bäckenet inatt då jag var uppe och sprang på toaletten men nu är TENSEN på så det ska nog ordna upp sig. Ikväll får vi middag när vi hämtar prinsen. Lyx.
Imorgon ska Milton vara hos mormor hela dagen och sen får vi middag där. Lyx.
Sen är det helg och sen är det igen dagis precis som vanligt.

2 kommentarer:

Jessika sa...

Är dagis stängt eller?? Puss

mormordagis sa...

ja lilla milton o abbe kommer hit imorgon vad ska jag göra då. dom har ju varandra och jag kan städa lite här hemma eller...middag får morfar handla på hemvägen från jobbet thaimat blir det men efterrätten gör jag själv..vi ses imorgonbitti