onsdag 20 januari 2010

Gravidtankar.

Behöver jag äns säga numera att jag INTE SOVIT INATT?! Det är absolut inte ofta längre jag sover bra. Stämmer såväl det som står på dessa veckor jag är inne i nu i graviditeten med att man tänker väldigt mycket på förlossningen. Försöker att inte göra det för jag är egentligen inte alls orolig på något sätt men ändå så snurrar tankarna om allt och ingenting när jag lägger mig. Dessutom är min sida av sängen för mjuk. Ska testa Robins sida inatt. Får skit ont i ryggen. Vi har olika mjukhet på våra resårbottnar.
Skulle nu vilja dra i mig lite lustgas så att jag slipper tänka och somnar in för en stund. Att jag har sammandragningar titt som tätt gör inte saken lättare. Det börjar bli en smula jobbigt det här nu.
VILL HA UT HENNE NUUUUUU!!

1 kommentar:

MISSAN sa...

Åhhhh ni ska få en flicka vad kul
<3<3

Grattis!!!!!!!!