tisdag 5 januari 2010

Helt underbar dag.

Summering av min dag:


  • Gick upp 06.45 och fixad mig klart innan jag väckte lillprinsen. Vi åt frukost tillsammans och mös lite i soffan.
  • 08.05 kom nannyn farmor Anne in genom dörren. Behövde då inte stressa på mitt lilla skrikmonster massa kläder och dra med mig han ut i kylan. Kunde ta det lugnt och tänka på mig själv.
  • Åkte till jobbet och jobbade 3½ timma. Visst hade jag ont med det var ändå skoj.
  • Åkte hem till svärisarna och fick nygräddade pannkakor.
  • Sen när vi familjen kom hem vid ca 5 tiden ringde dem igen (svärisarna) och frågade om dem skulle koma förbi med mat. Oja tackar!
  • Dem kom hit och lagade ihop middagen.
  • När dem åkt tog jag en låååång härlig dusch.
  • Satte på tevatten och fick under tiden bästa massagen av älsklingen samtidigt som lillprinsen smorde lite lotion på mina ben (alla vill pyssla om mami)
  • Har nu druckit upp mitt te och ska lägga mig i sängen och mysa med min skrutt framför en film.


Kort och gått så känns detta som en helt underbar dag helt enkelt.....

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Vad roligt! Vi har oxå en "Nanny" som är vår farmor och som heter Anne =)

Madde sa...

=) hehe ja har hört dom är bra anne pannerna =)