fredag 8 januari 2010

Mamma.

Aj vad denna natt har varit illa. Varenda vridning har smärtat ordentligt. Suckat som en gammal kärring så fort jag vänt sida. Gick ändå upp och fixade iordning mig för att åka och jobba. Väckte lillprinsen som sov så sött. Hemskt att behöva slita upp han från den varma sköna sängen och ta med han ut i den hemska kylan. Vi åkte hem till mormor (min mamma) som skulle vara barnvakt idag. Bestämde mig ganska snabbt att ringa och sjukanmäla mig.
Så nu sitter vi här. Jag vid datorn, Milton i soffan och tittar på "Nicke Nyfiken" och mormor som fixar kaffe. Snart kommer ksuin Abbe också då blir det nog liv här på vildingarna. Men mamma har lovat att passa dem ändå så jag kanske kan få vila men vi får se hur det går med det.
Hoppas ni andra mår fint. Puss på er.

Inga kommentarer: