måndag 11 januari 2010

Sol.

Så fint väder ute. Inte alls så kallt som det varit, solen skiner som bara den och snön är så vit och fin. ÄNDÅ sitter jag inne. Men jag njuter av att se att det är vackert ute. Blir så ljust här i lägenheten nu när ALLT med julen är borttaget, härligt.
Länge sen min plutt var på dagis nu men lämningen gick jätte bra. Märks att han trivs bra på sin avdelning och att han har längtat efter sina kompisar. Därimot kommer han nog att vara helt slut efter dagis idag. Farmor ska hämta och säkert somnar han i pulkan på väg hem.

Själv har jag bara tagit det lugnt hela morgonen. Vikt lite tvätt men mest suttit i soffan och glott på tv. Bäst att vila bäckenet så mycket som möjligt nu om jag ska kunna jobba. Ska strax åka till Emma en sväng och svepa i mig en kaffe innan jag far in mot Stockholm stad och Åhlens City.
Hoppas ni mår bra oc är ute i solen.
Puss på min snoriga bästis. Krya på dig hjärtat mitt.

Inga kommentarer: