måndag 4 januari 2010

Tiden.

Borde kanske ha ställt klockan idag och gått upp tidigt så man vänder tillbaka dygnet. Milton och jag vaknade kl 10.00. Herregud hur ska det gå när jag ska börja jobba igen och plutt ska till dagis. Vi kommer vara så två zombiers den dagen. Kanske blir det redan imorgon, får se sen när chefen ringer senare idag.
Inatt har jag endast drömt om döda familjmedlemmar, inte särskilt roligt men tydligen betyder drömmar om döden något bra. Vi får hoppas på det då.
Ska ta och ringa älsklingen snart för att se hur det gått för honom. Hur trött han var när han gick upp halv 7 imorse. Hörde iaf inte ljud som jag vanligtvis brukar göra. Måste verkligen har sovit djupt.

Känner nu att jag vill städa bort julen. Trött på alla röda ljus, dukar och tomtar. Vill ha vår gardiner, ljusa fina ljus och inte en massa krimskrams överallt. Men tänker inte stressa bort allt nu ändå. Tar det kanske nästa helg eller nått. Har hittat gardiner också jag ska beställa. Till februari vill jag iaf ha våren i mitt hem. Inga mörka trista prylar. Då ska det vara ljust fint och klart.

Blir lugnt nu innan jag ska till K49. Ska väl få både mig och Milton in i en dusch men annars kan vi sega oss. Just nu tittar Milton på "Musses Jul" som han sedan julafton vägrat att se på och nu ÄLSKAR han den. Snacka om vändning.
Puss på er.

1 kommentar:

emma sa...

hoppas allt går bra på k49 gumman! hör av dej snart när du vill leka! saknar dej... puss puss.