söndag 24 januari 2010

Godmorgon söndag.

Gick verkligen jätte bra grabbarna igår. Ibland så bråkar och tjaffsar dem mest om allt och ingenting men ibland är allt bara jätte bra och dem leker super som igår. Efter de hade tittat på "Bolt" i vår säng frågade de själva "kan vi få sova i sängen nu" haha de små liven. Javisst gör de ni, sa jag och gick in med dem. Tog väl kanske 10 minuter sen sov de som små möss.
Jag och Robin tittade sen på en film med Adam Sandler men jag orkade dock inte se klart hela för ja var skit trött. Somnade som en tok jag med så fort jag la huvudet på kudden.
08.00 vaknade Abbe till liv och då fick Robin gå upp med honom. Jag och Milton sov till strax efter 09. Underbart!

Nu är frågan vad vi ska göra utav denna dag.
Självklart skulle det vara väldigt lätt och smidigt om vi bara gick ut en sväng och åkte lite stjärtlapp men usch det är lite kallt idag. Vår termometer visar nästan -7 och det gillar jag INTE. Men visst jag får väl dra på mig extra mycket då men vi får se helt enkelt vad vi hittar på. Funderade ett tag på Lekslottet men usch det vet jag inte heller om jag vill utsätta varken mig eller dem för i denna bakteritid vi lever i. Influenser och allt. Ligger väl i svinis eller kräks imorgon då. Gud så svårt det ska vara då.

Inga kommentarer: