måndag 25 januari 2010

Har ont men är pigg.

Sådärja nu är jag på bena igen, helt otroligt!!
Somnade nästan på väg till Maxi imorse. STORHANDLADE trots detta hela vagnen full men ändå så glömde jag några saker haha men det ska jag åka och handla snart. Somnade nästan på väg hem från Maxi. Trodde inte jag skulle orka hålla mig vaken när jag steg innanför dörren. Men med lite lunch i magen så fick jag energin tillbaka. Plocka in alla varor och rensade lite skafferiet och frysen.
Nu är jag duschad, sminkad och påklädd. Ska åka till Tumba C för att köpa present till Felix och kolla runt lite om det finns något skoj att köpa. Måste bli ett besök på Inn&Finn iaf. Där kan man finna sig lite smått & gått som gör hemmet lite finare.
Sen får jag INTE glömma att hämta mina gardiner här i vår lilla affär "Handlarn". Dem får jag fixa med imorgon då jag tänkte pyssla lite hemma.
Puss

Inga kommentarer: