söndag 10 januari 2010

Weleda.

Jag och bästis kom iväg till Skärholmen för lite shopping på för/eftermiddagen.
Gravida och bäckenkrämpor båda två så gick det inte snabbt. Varmt med vinterjackorna och tjocka skor, tunga kassar, törstiga och snurriga var lite av det vi klagade på. Vi hittade lite av varje som vi sökte. Nu har jag inhandlat "förberedelseolja" som skall smörjas i mellangården från v34 så att man undviker att spricka under förlossningen. Kanske var det den som hjälpte då jag födde Milton för då klarade jag mig från att spricka. Värt att testa igen. Kan inte vara skoj och blir spräckt hela vägen upp till anus (får rysningar). Värsta mardrömmen som självklart kan hända.

Hemma innan middagen fick vi upp våra hyllor i vadrummet också som vi köpte på Ikea igår. Nu saknas bara ett blöjpaket i korgen som står på hyllan haha. Ja det ska inhandlas sen när det börjar närma sig lite mer. Ingen panik ännu direkt.

Middag + efterrätt är äten och Milton är nu nyduschad. Skönt att detta kanske blir en tidig kväll. Imorgon är det dagis igen. Lillprinsen har varit ledig länge nu. Nu får även han känna på verkliga vardagen igen. 3 veckors arbete till är tanken men vi får se hur min bäckenvärk utvecklas. Sen blir jag hemma igen och Milton får endast gå 15 timmar på dagis.
PUSS!

Inga kommentarer: