torsdag 21 januari 2010

Trött torsdag.

Känner nu att jag kunde väl ha tagit snäppet lugnare med min enorma städning igår. Helvete så ont jag haft hela natten även fast jag snodde Robins hårda sida av sängen. Varenda vändning tog 10 min + att jag kved av smärta. Men har endast mig själv att skylla. Tar väl några dagar att återhämta mig antar jag.

Var hos Bm imorse. Kul att min sveda i underlivet till och från är "endel av min graviditet" som jag tyvärr får ha med mig in mot slutet. Är inget fel på mina urinvägar. Allt ser bra ut varje gång de tar urinodling så det finns då inget de kan göra såklart. Hon kunde inte känna så bra om min lilla tös ligger med huvudet nedåt eller ej men antagligen gör hon det bara de att hon ligger väldigt långt in mot ryggen. Hon kurar in sitt lilla huvud i moderkakan och då blir det svårt. Men det var tydligen ingen panik ännu att hon måste ligga rätt.
Känner och ser själv att min mage sjunkit ned väldigt mycket bara den senaste veckan så det lutar nog mot en tidigare förlossning denna gång också.

Ögonen verkligen svider av trötthet idag. Men kl 11 ska jag iväg till sjukgymnasten också så det är ingen idé nu att somna. Sen känns också fel för då kommer jag inte somna ikväll och då är jag trött imorgon igen. Så jag väntar nog tills kvällen och lägger mig tidigt.

Tycker det är fel att homosexuella INTE får lämna blod.

Inga kommentarer: